Alla inlägg den 21 februari 2012

Av eendastelin ♥ - 21 februari 2012 18:57

hejj igen :D

vill bara säga att om ni inte har gått in på Tovas blogg så gör det NU! skriv en kommentar eller nåt? så blir hon och jag gla'a 


http://ttovahelgessons.blogg.se/ länken <3

jaja hade inte så mkt mer att säga :( pallar inte att smileysarna blir helt cp i denna stilen!!!! har ingen anning om vad jag ska skriva? men hon ee i alla fall helt awesome!! <3


puss på er!

Av eendastelin ♥ - 21 februari 2012 16:49

hejsan hoppsan!!

jag och emma sitter och dricker lite te ;D haha ne men idag har vi bara slappat: tittat på två filmer, käkat mat och semlor. (fetton joo tack vi vet) sen gick vi en liten runda :P och nu gör vi inte så mkt :D förslag på vad vi kan göra? 


jaja kram på er <3

den bjuder vi på :*  

Av eendastelin ♥ - 21 februari 2012 08:20

heii!!!

snart kommer emma! typ jaa 9 elr nåt haha!! vi vaknar tidigt ;D men idag ska vi bara vara och slöa och ha skit kul!! vi har inga direkt planer, vad ska ni göra idag då?

måste väl ta och äta frukost och ta på mig kläder ...undra om emma ska ät frukost här?

jag var bara tvungen att länka och skriva lite om några bra bloggar jag följer :*

jag är elisabeth - hon skriver om sin kamp mot sin obotliga cancer som hon lever med varje dag! hon har tre barn varav ett har en cp-skada. 

http://joelisacadam.blogspot.com/ 


[en blogg utan pappa] - 12 åriga TOva skriver om hur hon kämpar för sin pappa varje dag. hennes pappa hängde sig för 3 år sedan på fredagen den 13:onde. hennes pappa hade en allvarlig sjukdom. TOva skriver hur hon varje dag, hoppar över hindrena istället för att springa bredvid dem. Allt detta gör hon för sin pappa!

http://ttovahelgessons.blogg.se/



Foki - Jag läser och följer fokis blogg bara för att hon är extremt cool och följer sina drömmar fullt ut!! 

http://fokis.se/



om ni bara klickar in på nån utav dessa bloggarna läser ett eller flera inlägg gör ni både mig och bloggaren gla'!!


nu får ni ha en riktigt brao dag! för det ska jag ha!

 

 

OM MEjj 

          

Hejj!  Jag är en liten halvgalen tjej som lever ett "vanligt" tonårsliv! 

I min blogg får du genom både text och bild reda på saker som händer i mitt liv.

PEACE OUT

 

 

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

eendastelin.blogg.se

kolla gärna min andra blogg? <333333333

 

 

 

Arkiv

Sök i bloggen

Gilla på facebook

 

   

Fråga mig

1 besvarad fråga

RSS

Länkar

create an animated gif

Ovido - Quiz & Flashcards