Alla inlägg under januari 2012

Av eendastelin ♥ - 31 januari 2012 20:02

tjo flöjt ;)

idag har varit som en vanlig tisdag tråkig..... det ända som var bra var att jag hittade min efterlängtade halsduk som jag köpte i tyskland förra året :) Jag har försökt uppdatera men det har intefunkat men jag hoppas det funkar nu ♥ Jag har precis satt på te vatten och ska upp och göra en god kopp med kvällste...älskar te! det ända dåloga är att på kvällen kan jag bara dricka teinfritt te eftersom jag blir väldigt pigg annars och kan inte sov xD


Haha dagens ilandsproblem :D 


Ha det bra och sov gott :*

Av eendastelin ♥ - 30 januari 2012 18:08

Tjabba tjena :P

Idag fyller världensbästa moster år  !

Idag har varit som en vanlig mådag! tråkig. När jag kom hem pluggade jag islam i typ 2 timmar eller nåt boring!

Men det lönar sig jag kan typ allt nu! Alltid när jag ska plugga inför ett prov gör jag en jätte god smoothie som jag dricker anntingen innan som en "tagging" eller efter som en belöning!

Sen har jag övat på min pianno läxa och så! Ska snart äta :P Ikväll är det bra på tv enligt mig: halv åtta hos mig, familjen annurlunda och sen mammor och mini modeller!


Haha det kmr bli en rolig kväll framför tv:n.


Ha det bäst och kram på er!

     


Av eendastelin ♥ - 29 januari 2012 19:06

Heii :)

Några kompisar har precis gått hem och jag är på väg ut till tv hörnan. Idag har jag varit på ikea och kollat på saker till mitt nya rum! 


Pallar inte att det är skola i morron, men , men. Sånt är livet! 



Sov gött och sött! 



     

Av eendastelin ♥ - 28 januari 2012 18:58

Heii!

har just kommit hem från maddepadde :)) vi har haft as kul :P som vanligt!  

Ska snart äta mat :) (I LOVE FOOD) HAHA Messar lite med BÄSTAEMMA haha vi anmäler oss till en sak (a secret!)

haha kände mig tvungen att skriva nåt!!!

Min 1:åriga (typ) syrra har jätte hög feber. Hon sitter här i mitt knä nu!


Ha det gött igelkött !

Av eendastelin ♥ - 27 januari 2012 19:09


Heii! :)

Har precis kommit hem efter en skit jobbig träning. Jag har städat marsvinens bur (som jag ingentligen skulle gjort innan men pallade inte) och hjälpt mamma lite med pizza degen och tomatsåsen :)

Nu sitter jag och myser i min onepiece (U know I love it)! I morgon ska jag upp tidigt eftersom jag ska på cup och det är samling klockan kvart i tio... JIPPI nooooot.... Jag brukar sova ungefär till halv elva typ -.-

Jag ska snart fixa vidare med pizzorna lägga på lite salami,oliver och mozzarella. Kanske nåt till! 

Har just kollat vad det är på tv i dag:

kanal20.00-21.00 21.00-22.00  OBS!
svt1 på spåret Skavlan 
svt2 How Are You? Aktuellt 
tv3 Da vinci koden Billy madison Billy Madison börjar 23 ***
tv4 The voice Sverige The day the earth stod... The day the earth stod... 21.30***
kanal5 America's funny homevideos criminal minds 
tv6 Simpsons Famiy Guy Familyguy 20.30
    


ha en bra kväll och sov så gött :) och söt :P

Av eendastelin ♥ - 27 januari 2012 14:04

tjabba :))

Haha ee så sjukt spidad just nu chattar man med bästa MaddePadde ♥! Har slutat typ för en timme sen! älskar fredagar! Ska snart (klockan 5 typ) iväg till gymmet och träna!! förra veckan jag körde de passet jag ska idag hade jag träningsverk ända tills i går xD haha och vi ska på cup i morron jag kmr inte kunna gå HAHA xD Men aja det är typ sån mini cup. Det är två lag från Södra Sandby och vi (Lunds Bois) och LBK så den varar ju inte så länge! :) 4 timmar bara ♥ efter det ska jag va med Paddan :)) HAHA xD vi kmr ha typ as kul ♥ 

Ikväll så kmr jag antagligen somna framför tv:n.... Det finns typ inget att kolla på nu när idol har slutat :(

Men nu kmr det en liten Bild här på min tatuering ;) HAHA xD ingen typ märkte den i skolan alla ba

-Du har lera på kinden, jepp så kul var det xD 


Men här kmr bilden :

Dålig kvalite jag vet men jaja....


Ha det bäst kanske bloggar senare men

KramN 

Av eendastelin ♥ - 26 januari 2012 21:05

Hejj :) har precis ätit massa plättar!! haahaa det tog en tid att stecka men det var så sjukt gott! Hittade en gammal tatuering med en kamiljong på som jag antagligen fått hos en tandläkare eller när man tagit blodprov eller nåt. HAHA xD den satte jag vid tinningen ;) det gjorde jag innan mamma berättade att den kunde sitta kvar i kanske 3 veckor :D


Bild kommer senare! Jag håller på att redigera lite bilder så kom jag på att jag kanske kan ha en grej..vad säger ni veckans recept :)) det kmr från och med i morgon ett nytt recept varje fredag ♥

Sov sött och gött :*


 


 

 

OM MEjj 

          

Hejj!  Jag är en liten halvgalen tjej som lever ett "vanligt" tonårsliv! 

I min blogg får du genom både text och bild reda på saker som händer i mitt liv.

PEACE OUT

 

 

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

eendastelin.blogg.se

kolla gärna min andra blogg? <333333333

 

 

 

Arkiv

Sök i bloggen

Gilla på facebook

 

   

Fråga mig

1 besvarad fråga

RSS

Länkar

create an animated gif

Ovido - Quiz & Flashcards