Alla inlägg den 13 februari 2012

Av eendastelin ♥ - 13 februari 2012 18:34

Hejj :)

just nu är jag väldigt spidad! Har haft bästa dag med Hanna och Madde! Först i skolan var det en vanlig dag sen stack vi med klassen till badet. Madde kunde inte vara med på badet eftersom har varit sjuk. Efteråt skulle jag och Hanna ta bussen hem till Madde och sen skulle vi fortsätta till Nova. Jag och Hanna skyndar oss allt vad vi kan... Det vi inte vet är att vi springer till fel buss ^.^ När vi kliver på och märker att något är fel frågar Hanna chaffisen-eee går denna till*****? Och får ett snäsigt svar tillbax-NEJ! det är den.

Vi kollar ut och ser en buss försvinna! Av hoppar vi och springer till den andra busstationen. Vid det hära laget har jag 7 missade samtal av Madde :P

Vi springer snabbt över till Den andra bussstationen och kollar på tidtabellen. Bussen kommer om 10 minuter. Hanna tar upp sin mobil föra tt sms:a en bussbiljett, vad händer? Om inte att mobilen slutar funka? vrf händer alltid sånt oss. Jag får ta upp min och snabbt messa för oss båda. Vi kollar på tidtabellen och ser att bussen kommer om 2 minuter vid det hära laget har jag hunnit ringa upp Madde och sagt sånt så hon fattar! Tiden går ner till 0 minuter och alla står bara och väntar på bussen. vi väntar 5 kanske längre tid men ingen buss kommer. plötsligt ändras tiden från 0 till 8 minuter och jag vet inte vad vi gör. Till slut kommer i allafall en buss. Bussen är helt full så vi får stå upp. Hanna kollar på en busskarta och lägger märke till att bussen går till en annan väg än vi trott. Jag får snabbt ringa madde som får springa några gator upp och ner. Tillslut är vi i allafall på väg till Nova. När vi väl är på nova går vi till Ben and jerry och äter varsin tjock glass! med extra allt xD. När det är klart kmr vi på världensbästa idé (säger den inte för jag tor en speciell person läser detta). Jag berättar det kanske om 2 veckor! När vi kommit på det väntar 1 timme av skit mkt skratt. Klockan kanske halv 7? kommer Hannas Pappa och vi får skjuts hem (så vi inte skulle tappa bort oss med alla bussar ^-^)

Haha bästa måndagen på jag vet inte hur länge!!

Nu ska jag snart äta lasange! Sen blir det tv kväll med familjen annorlunda och sen mammor och minimodeller xD


Haha puss på er jag fattar inte att ni pallade läsa allt detta! ♥


 

 

OM MEjj 

          

Hejj!  Jag är en liten halvgalen tjej som lever ett "vanligt" tonårsliv! 

I min blogg får du genom både text och bild reda på saker som händer i mitt liv.

PEACE OUT

 

 

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

eendastelin.blogg.se

kolla gärna min andra blogg? <333333333

 

 

 

Arkiv

Sök i bloggen

Gilla på facebook

 

   

Fråga mig

1 besvarad fråga

RSS

Länkar

create an animated gif

Ovido - Quiz & Flashcards