Alla inlägg den 20 februari 2012

Av eendastelin ♥ - 20 februari 2012 17:32

hej!

har just kommit hem från bian!! en gång i phuket var jätte brao ;D rolig men jaa man bör inte se den med sina föräldrar eller någon annan vuxen :D

  

de handlar om Sven som är en karriärcoach med inrutat vardagsliv som fått nog av att hjälpa andra att byta liv.


Sven vill ha något mer. Han vill bli fri som äventyraren Johan, en gammal skolkompis som blivit rikskändis för sina böcker om att kasta loss från vardagen och förverkliga sig själv.

När Johan plötsligt dör i en olycka i samband med ett BASE-jump från Kaknästornet säger en röst inom Sven att det är hans tur att förverkliga sina drömmar.

Han säger upp sig på jobbet och hoppar på första bästa plan till Thailand för att skriva en bok och äntligen börja leva livet på riktigt.

I Thailand möter Sven Gitte, en ung och fri yogautövande norska sugen på nya äventyr i Burmas outforskade djungler. Och så dyker Anja upp, en seriös bokförlagsredaktörsom tagit paus från sin pojkvän och rest till solen med några väninnor för att tänka. 


Sven lider av skrivkramp och trasslar till det med Gitte och Anja.  Livsavgörande frågor hopar sig. Vad vill Sven egentligen göra med sitt liv och med vem?


haha!!!! nu ska jag snart äta och sen vet jag blir det väl antagligen t! det är ju familjen annorlunda och sen mammor och minimodeller!! <3 i morron vet jag inte vad jag ska göra? vad ska ni göra?

puss och kram på er!

    

Av eendastelin ♥ - 20 februari 2012 11:03

hejj :P

idag ska jag på bio och se "en gång i phuket"!!! Med Emma det ska bli as nice!!!! Min moster kommer också idag :D fler planer har jag inte! som ni ser har ja ändrat lite på designen...vad tkr ni den förra eller denna designen? SJälv vet jag inte riktigt? tänkte att det var vår nu så man behövde lite vårkänsla även här på bloggen?! Ska fixa till mig lite och så sen bär det väl av till bio:n! <333


ha det brao!! puss och kram! ♥

 

 

OM MEjj 

          

Hejj!  Jag är en liten halvgalen tjej som lever ett "vanligt" tonårsliv! 

I min blogg får du genom både text och bild reda på saker som händer i mitt liv.

PEACE OUT

 

 

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

eendastelin.blogg.se

kolla gärna min andra blogg? <333333333

 

 

 

Arkiv

Sök i bloggen

Gilla på facebook

 

   

Fråga mig

1 besvarad fråga

RSS

Länkar

create an animated gif

Ovido - Quiz & Flashcards