Alla inlägg den 7 februari 2012

Av eendastelin ♥ - 7 februari 2012 16:14

^^ jepp it's true :) haha det är därför jag nt bloggat inna idag menmen.... brukar i gentligen inte tala om vad jag fått eftersom jag tkr det är lite "kaxigt" ;) eller vad man ska säga men jag antar att ni vill veta det så: 

Spotify premium-13 månader

4 linnen xD haha älskar linnen 

en grå huddie

en kudde min söta lilla syrra har sytt med örngott :D

ett par vantar

pengar

ett fotbollsläger :)

en plånbok

mer ska jag få ikväll och när min släkt kmr och fira nån helg (:

okeej...e det bara jag som tkr det är pinsamt när ens lärare sjunger för en i skolan? xD 

Jajaaa <3 i morron är det nationellt prov i 2 timmar...oooyeeeaah :P

Haha men på Hkk:n idag gjorde vi muffins och jag känner mig som en riktig tjockis eftersom jag åt 6 stycken

Och när jag kommer hem har mamma och syrran köpt en tårta :) aww <3 Haha 

Men ska snart göra hemma gjord pizza så asså jag kommer tjocka mig ännu mer men asså det är ju bara en dag per år så <3


Haha hoppas ni får en fortsatt bra dag <3

 

 

OM MEjj 

          

Hejj!  Jag är en liten halvgalen tjej som lever ett "vanligt" tonårsliv! 

I min blogg får du genom både text och bild reda på saker som händer i mitt liv.

PEACE OUT

 

 

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

eendastelin.blogg.se

kolla gärna min andra blogg? <333333333

 

 

 

Arkiv

Sök i bloggen

Gilla på facebook

 

   

Fråga mig

1 besvarad fråga

RSS

Länkar

create an animated gif

Ovido - Quiz & Flashcards